پ ن پ
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
- Amir
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» پ ن پ

 * دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـــ نه پـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!


* مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!


* لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

* دارم کمرمو با نبش دیوار می خارونم خواهرم میگه کمرت می خاره ؟
 میگم پــــ نه پــــ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن!!

* دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
 می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

* به همکارم می گم همین الان یه فیلم باحال دانلود کردم، می گه از تو اینترنت؟
 پـــ نه پـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهنای باندشم زیاده، قطعی هم نداره!!!

* رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

* تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟
می گم:پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن!!!

* رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
 پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

دوازده شب رسيدم دم خونه کليد نداشتم به داداشم زنگ زدم ميگم يواش درو باز کن بقيه بيدار نشن .ميگه در خونه رو؟ پـَـــ نــه پـَـــ در يخچالو!!! سر شب گرمم بود رفتم پشت تخم مرغها!!!

 

دوستم ميگه من هر روز بايد اين همه راهو بيام تا برسم به دانشگاه ؟!!!ميگم : نه پس !! همون دم در خونتون يه شرتكات از دانشگاه باز كن ، يهو بيا توش !!!

ماشینو روشن کردم راه افتادم میگه درب خودرو باز است میگم توام که فقط همینو بلدی میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای بیام واست ببندمش

شب خسته ازسركارميرم خونه زنگ ميزنم؛مامان:كيه؟ميگم مامان بازكن'مامان:سجادتوايي؟ميگم پ ن پ ازطرف ايرانسل پژو207واستون آوردم!

 

اومدم خونه ميبينم هيچكس نيست زنگ زدم داداشم ميگم كجايي كي مياي ؟ميگه خونه دوستمم نگران نباشيد يه ساعت ديگه ميام ميگم اومدني شام بگير بيا مامانينا نيستن ميگه اهان زنگ زدي بمن كه شام بگيرم بيارم؟پ ن پ روز جهانيه براداران نگرانه زنگ زدم ابراز نگراني كنم

 

مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : مرغ عشقن اینا ؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن …

 

تموم شد 

اگه کم بود ببخشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Amir تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت